תרגילים למתיחת הידיים

תרגיל ראשון

יש להחזיק את הידיים ישרות ולהפנות את כפות הידיים כלפי מטה. לאחר מכן יש לתפוס את האצבעות ביד השניה ולמשוך עד שתרגישו מתיחה – יש להחזיק 45 שניות. חזרו על התרגיל עם היד השניה.

יש לחזור על התרגיל 3 פעמים בכל צד, פעם 1 ביום

תרגיל מתיחת ידיים

תרגיל שני

יש להחזיק את הידיים ישרות ולהפנות את כפות הידיים כלפי מטה. לאחר מכן החזיקו ביד השניה את גב כף היד עד שתרגישו מתיחה. יש להחזיק 45 שניות. חזרו על התרגיל עם היד השניה.

יש לחזור על התרגיל 3 פעמים בכל צד, פעם 1 ביום

תרגיל שלישי

יש להחזיק את היד לפנים. לאחר מכן, החזיקו את המרפק עם היד הפנויה ומשכו בעדינות קדימה ומעט כלפי מעלה. יש להחזיק 45 שניות, חזרו על התרגיל עם היד השניה.

יש לחזור על התרגיל 3 פעמים בכל צד, פעם 1 ביום

תרגיל רביעי

יש להחזיק את היד מאחור, בעזרת היד הפנויה תפסו בפרק כף היד ומשכו הצידה. יש להחזיק 45 שניות, חזרו על התרגיל עם היד השניה

יש לחזור על התרגיל 3 פעמים בכל צד, פעם 1 ביום

תרגיל חמישי

כופפו את היד לאחרו לכיוון השכמות, בעזרת היד השניה החזיקו את המרפק ומשכו אחורנית. יש להחזיק 45 שניות, חזרו על התרגיל עם היד השניה

יש לחזור על התרגיל 3 פעמים בכל צד, פעם 1 ביום

תרגיל שישי

יש לעמוד בפיסוק ברוחב הכתפיים, הניחו יד אחת על המותן, הרימו את היד השניה ישר כלפי מעלה, מתחו את היד המורמת לכיוון היד המונחת על מותן עם כיפוף קל עדלתחושת מתיחה. יש להחזיק 45 שניות, חזרו על התרגיל עם היד השניה

יש לחזור על התרגיל 3 פעמים בכל צד, פעם 1 ביום