תרגילים למתיחת הכתפיים

אנא החזיקו את היד מלפנים ותפסו את המרפק עם היד השנייה. בעדינות רבה נא למשוך את היד עד לתחושת המתיחה המתאימה לכם. מתיחה זו טוב לבצע 3 פעמים לכל צד ולפחות פעם ביום – עד 45 שניות החזקה במתיחה.

תרגיל מתיחות לכתפיים 1

העבירו יש לאחור באופן הבא, משכו אותה עם היד השניה למשך 45 שניות. צבעו תרגיל זה לשני הידיים שלוש פעמים לכל צד ופעם אחת ביום.

תרגיל מתיחות לכתפיים 2

העבירו יד מאוחרי הראש אל העורף, החזיקו אותה עם היש השניה במרפק ולבצע משיכה ומתיחה – כך 3 פעמים ביום לכל יד פעם ביום

תרגיל מתיחות לכתפיים 3
תרגיל מתיחות לכתפיים 4
תרגיל מתיחות לכתפיים 5

נא לעמוד בפיסוק – רגליים ברוחב הכתפיים, יד אחת מעבר לראש ולכוון השני, בכיפוף קל להתמתח עד להרגשה הנכונה. 3 פעמים לכל יד, כל פעם להחזיק 45 שניות. בצעו פעם ביום לכל יד.

תרגיל למתיחות לכתפיים 6