ד"ר שלמה כהן - כירופרקט 25 שנים.

שלום, נעים להכיר אני ד”ר כהן, כירופרקט מומחה. בוגר לימודי כירופרקטיקה בקולג’ הכירופרקטיקה בניו יורק.

אני עוסק בתחום למעלה מ-25 שנה, כאשר במרוצת השנים טיפלתי כחלק מהצוות הרפואי בבית החולים “קולומביה” בארה”ב, וסייעתי רבות בשיפור איכות בריאותם וחייהם של מטופלים רבים.

משנת 2004 אני מטפל בתחום הכירופרקטיקה באופן פרטי ומטעם קופות החולים.

הטיפול הכירופרקטי מאפשר, קודם כל, הפחתת כאבים בצורה משמעותית, ומעניק פתרון למגוון בעיות מערכת השלד למשך תקופה ארוכת טווח. ייחודו של הטיפול הכירופרקטי טמון ביכולתו לטפל בבעיות הביו מכאניות של גופנו ולהשיבו למצבו התקין.

מאז ומתמיד נמשכתי והתעניינתי במכאניקה של הגוף וראיתי בו תחום מסקרן ומרתק, ולכן בחרתי ללמוד ולהתפתח ברפואת הכירופרקטיקה ולפתח מגוון שיטות טיפול מקוריות אשר תוכלו להיחשף אליהן בספר שכתבתי:
“Resolving Back Pain-Combining Therapies”, או בעברית: “שיטות מגוונות לפתרון בעיית כאבי גב”.

ככירופרקט מומחה ומומלץ, אני חבר באגודה האמריקאית לכירופרקטיקה, החברה האמריקאית לכאבי ראש וחבר האגודה הישראלית לכירופרקטיקה. כמו כן, בנוסף לטיפולי הכירופרקטיקה אני מרצה בנושאי טיפול מניעתי ובריאות הגב ועמוד השדרה לעובדים בכירים בבתי החולים.

כירופרקט מומחה שלמה כהן

אודות הכירופרקטיקה

הטיפול הכירופרקטי הוא טיפול פרא-רפואי אשר נועד במטרה להשפיע על מערכת העצבים ולמנוע הפרעות במערכת העצבית שריר-שלד והשפעותיהן על הבריאות הכללית. הטיפול הכירופרקטי נועד לשפר את הבריאות באמצעות התמקדות בבעיות המכאניות של מערכת השריר של השלד ושל עמוד השדרה. ליקויים בעמוד השדרה ובמערכת השלד עלולים להשפיע על מערכת העצבים ולגרום למגוון של בעיות רפואיות, אשר יבואו לידי ביטוי ככאבים כרוניים.

הטיפול הכירופרקטי אינו פולשני, והוא מתמקד במקור השורשי של הבעיה הבריאותית וזאת במטרה למנוע את הכאב או למזערו ככל האפשר לטווח ארוך. הוא נחשב לטיפול בטוח, נטול תרופות וניתוחים המאפשר לגופנו ריפוי טבעי באמצעות שחרור הלחץ המופעל על עמוד השדרה.

מהלך הטיפול

במרבית המקרים, הטיפול הכירופרקטי נועד לסייע בטיפול בכאבים כגון: כאבי צוואר, כאבי ראש, כאבי זרועות, כאבי רגליים וכאבי גב, הנגרמים בעקבות פעילות לקויה של מערכת העצבים המרכזית, קרי עמוד השדרה. הטיפול הכירופרקטי מורכב מבדיקה פיזית של המטופל, אבחון הבעיה וטיפול ידני נטול תרופות.

השיטה הנפוצה ביותר ברפואת הכירופרקטיקה היא “מניפולציה שדרתית” שמתבצעת על ידי הפעלה ידנית, מבוקרת וממוקדת של המפרקים בעמוד השדרה, ומסייעת בשמירת התפקוד התקין של מערכת השלד ושל החוליות בעמוד השדרה.

באמצעות ההפעלה הידנית על עמוד השדרה מתאפשרת הרגעה של הכאב, שחרור המתח בשריר והחלמת רקמות. ישנם מקרים רבים שבהם הטיפול הכירופרקטי מהווה כשיטת הטיפול העיקרית. בנוסף, הטיפול הכירופרקטי הוא גם טיפול משלים ותומך הנלווה לטיפולים רפואיים אחרים. טיפול כירופרקטי טוב הינו טיפול אשר מבוסס על צורך רפואי ולא על מסגרת זמן מוגבלת. כירופרקט טוב יודע להקל על כאב המטופל מהר ככל האפשר ויחד עם זאת, יוכל לייעץ כיצד להימנע מכאבים עתידיים.

טיפול כירופרקטי המלווה בקנה אחד עם הנחיות להתנהלות יומיומית – יוביל אותך למצב רפואי מיטבי, לשחרור לחץ מהחוליות ולתיקון עמוד השדרה, מה שיפחית את הכאבים שלך באופן משמעותי ואף בחלק מן המקרים יוכל להעלים אותם לחלוטין.

אז אם אתם סובלים מכאבים כרוניים ואתם חושבים שגם לכם מגיע לחיות חיים מלאים, איכותיים וחופשיים מכאב, אתם מוזמנים ליצור קשר לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, כך תוכלו ליהנות מעמוד שדרה בריא ויציבה נכונה של מערכת השלד לחיים טובים ונטולי כאב.

חבר באגודה האמריקאית לכירופרקטיקה, האגודה הישראלית לכירופרקטיקה, והחברה האמריקאית לכאבי ראש.

ACA
משרד הביטחון