תרגילי גב תחתון

מתנה טיפול כירופרקטי

מוזמנים לשלוח הטבה ליקירכם - בדיקה וטיפול כירופרקטי בהנחה אצל ד"ר שלמה כהן

נא לכתוב את מספר הטלפון הנייד של יקירכם וללחוץ שלח, ההודעה תשלח בוואטסאפ

יש לעשות את התרגיל הזה אך ורק בהוראה אישית מד”ר כהן. במקרא של פריצת דיסק בגב תחתון, תתיעצו איתנו קודם. שבו על כיסא כשכל כפות הרגליים מונחות על הרצפה.   קחו נשימה עמוקה ונשפו את האוויר החוצה  כופפו לאט את הגוף לפנים.   הרגעו  ותנו לגוף להיות תלוי במצב רפוי.   תרגישו מתיחה טובה בחלק הגב העליון והתחתון.   אם יש לכם לחץ דם גבוה או באם אתם חשים לחץ בראש או בעיניים חדלו והפסיקו את התרגיל.   אם הכל תקין הישארו במצב זה 45 שניות והתרוממו לאט.   חזרו על התרגיל 3 פעמים פעם ביום.

תרגילי גב תחתון

תשבו על משטח נוח כמו בתמונה.   שימו את ידיכם לפנים. לאט מתחו- הרימו את  הכתפיים לכיוון האוזניים עד שתרגישו מתיחה טובה בגב התחתון.   הישארו כך 45 שניות.   תרפו לאט את הכתפיים.   חזרו על התרגיל 3 פעמים פעם ביום.

תרגילים לגב תחתון

שבו על משטח נוח  כמו בתמונה.

נשמו עמוק. החזיקו את הבטן והרימו את הראש כלפי מעלה.

נשמו והחזיקו את הגב גבוה עד כמה שתוכלו עד שתרגישו מתיחה טובה בגב.

החזיקו במצב זה 45 שניות. חזרו על התרגיל 3 פעמים, פעם ביום.

תרגילים למתיחת הגב התחתון
 
מתיחת הגב התחתון בשכיבה

שכבו על משטח נוח.   שמרו על רגל אחת ישרה.   משכו לפנים את הרגל השנייה לכיוון הכתף הנגדית  של הרגל (באלכסון דרך הבטן) עד שתרגישו מתיחה טובה בעכוז(ישבן).   החזיקו במצב זה 45 שניות.   חזרו על התרגיל 3 פעמים כל צד, פעם ביום.

מתיחת הרגל הנגדית

 

תרגילי מתיחות גב בשכיבה
 
תרגילים למתיחה בישיבה
 
תרגילים לחיזוק הגב
ד"ר שלמה כהן
ד"ר שלמה כהן

כירופרקט מומחה ומומלץ מזה 25 שנים, חבר באגודה האמריקאית לכירופרקטיקה, החברה האמריקאית לכאבי ראש וחבר האגודה הישראלית לכירופרקטיקה.

השאירו פרטים ליעוץ