6 סיבות לשימוש בגלי הלם

גלי הלם היא שיטת טיפול בה עושים שימוש במכשיר היוצר פעימות אקוסטיות. הטיפול אינו פולשני, לא כולל תופעות לוואי ארוכות טווח ונחשב ליעיל מאוד לטיפול במגוון מצבים של השרירים, השלד, הגידים והמפרקים. גלי הלם עוזרים לשחרר רקמות שהתקשחו, הצטלקויות, לשפר את זרימת הדם באזור המטופל ולתמוך בתהליך ריפוי טבעי ויעיל.

גלי הלם לטיפול בכאבי גב

כאבי גב יכולים להיגרם ממגוון סיבות כולל פציעה, פעילות ספורטיבית מאומצת או אורח חיים הכולל ישיבה ממושכת. גלי הלם יכולים לעזור לטפל בכאבי גב על ידי התנעת תהליך הריפוי הטבעי של הגוף. במקרים מסוימים, מספיק טיפול בגלי הלם בלבד כאשר באחרים יש צורך לשלב גם טיפול כירופרקטי מסורתי או פיזיותרפיה כדי להגיע לתוצאות מהירות ואפקטיביות יותר. מספר הטיפולים תלוי בחומרת הבעיה, האנטומיה של המטופל, גילו ופרמטרים נוספים.

גלי הלם לטיפול בפציעות ספורט

פציעות ספורט הן שם כולל לכל פציעה הקשורה לפעילות ספורטיבית מאומצת כולל כאבי בירכיים, כאבים בכפות הרגליים, מרפקים, כאבי גב וכדומה. פציעות ספורט בדרך כלל מתרחשות בשל ביצוע אותה התנועה שוב ושוב, מצב הגורם למיקרו טראומה של הגידים, השרירים והמפרקים. כאשר אלו לא מטופלים כראוי יכול להופיע כאב, נפיחות, חוסר תחושה וכד’. אלו גורמים לירידה בביצועים הספורטיביים וחוסר נוחות רב. גלי הלם יכולים לעזור מאוד בטיפול בעיות אלו, במיוחד עבור מי שעוסק בספורט על בסיס קבוע.

גלי הלם לטיפול במרפק טניס

מרפק טניס הוא כינוי לפציעה כתוצאה ממתיחת שריר וקרעים זעירים בגידים המחברים בין האמה לחלק החיצוני של המרפק. הפציעה אכן נפוצה בקרב שחקני טניס אך יכולה להופיע אצל כל מי שעושה תנועות חוזרות ונשנות באמצעות המרפק או היד. כך למשל שימוש בכלי עבודה, לחיצות חוזרות ונשנות על עכבר המחשב, תנועות סיבוביות שחוזרות על עצמן ועוד. הטיפול בגלי הלם למרק טניס מתמקד במפרק עצמו ובאזור הסובב לו. לרוב, דרושים כשלושה עד ארבעה מפגשים כדי לחוש הקלה ניכרת. חשוב לציין כי כדי להימנע מחזרת התופעה יש לשנות את ההרגל או הפעילות שגרמה לה.

גלי הלם לטיפול בפריצת דיסק

בלט, בקע ופריצת דיסק הם מצבים נפוצים של עמוד השדרה היכולים לגרום לחוסר נוחות במינימום וכאב משמעותי המשבש את שגרת החיים במקרים חמורים. הטיפול בגלי הלם לפריצת דיסק הוא מהיעילים ביותר. באזור הפריצה ישנה נטייה להצטלקות הרקמות, התקשחות שגורמת להגבלה בתנועה. גלי ההלם מפרקים את הרקמות המצולקות ומאפשרים לשרירים ולמפרקים לנוע בחופשיות גדולה יותר וכך מפחיתים את הכאב וההגבלות בתנועה. בשילוב טיפול כירופרקטי ניתן במקרים רבים לקבל הקלה משמעותית מאוד בתסמינים של פריצת הדיסק ועד לחזרה לשגרת חיים מלאה.

גלי הלם לטיפול בדורבן בעקב

דורבן בעקב היא תופעה הגורמת לכאב, קושי בעמידה והליכה וחוסר נוחות רב. מי שסובל מהתופעה עשוי לגלות שאין לה פתרונות טובים ברפואה כללית וההמלצה היא לעבור ניתוח באזור. גלי הלם הם אלטרנטיבה מצוינת לכך, הטיפול אינו פולשני, הוא מזרז את הפעילות המטבולית הטבעית, עוזר לשחרר רקמות שהתקשחו בעקבות הופעת הדורבן ולהביא לשיפור משמעותי באיכות החיים של המטופל.

גלי הלם לטיפול בכתף

כאבים בכתב היא תופעה נפוצה מאוד שיכולה להיגרם ממגוון סיבות למשל פציעה הקשורה לשרוול מסובב, כתף קפואה, הסתיידות ועוד. הטיפול בגלי הלם מתאים באופן מאוד מדויק לבעיות מפרקים כולל בכתפיים ויכול לעזור לשחרר את הכתף, להגביר את טווח התנועה, להוריד את רמת הכאב הקשורה לבעיות כתף ועוד. מספר הטיפולים ומשכם תלוי בבעיה הספציפית של כל מטופל וחומרתה.

שימושים לגלי הלם